Робота з дітьми: Природничо- екологічне виховання дошкільників
БКДО визначає, що перед вступом до школи дитина має оволодіти природничо-екологічною компетенцією: бути обізнаною з природним середовищем планети Земля та Всесвітом як цілісним організмом, у якому взаємодіють повітря, вода, ґрунт, рослини, тварини, люди, Сонце, Місяць тощо
-усвідомлювати їх значення для діяльності людини, для себе сприймати природу як цінність
- виокремлювати позитивний і негативний вплив людської діяльності на стан природи
- довільно регулювати власну поведінку в природі
-усвідомлювати себе частиною великого світу природи
-знати про залежність власного здоров’я, настрою, активності від стану природи, її розмаїття й краси
-виявляти інтерес, бажання та посильні вміння щодо природоохоронних дій
- знати про необхідність дотримання людиною правил доцільного природокористування, чистоти природного довкілля, заощадливого використання природних багатств, використання води, електричної та теплової енергії в побуті
- докладати домірних зусиль для збереження, догляду та захисту природного довкілля.
Комментарии
Отправить комментарий